Ninos del Lago

The inspirational pages is a blog of Ninos del Lago where we post the stories of our followers or anyone who likes to share a inspirational story with us. The stories can be in english, spanish and dutch. If you have a story for us, please contact info@ninosdellago.nl Enjoy the read and get inspired yourself.
Madelon Eling, member of the Dutch board


Inspiratie, motivatie, transpiratie, prestatie. Tot en aan elkaar verbonden. Zonder inspiratie geen motivatie, zonder transpiratie geen prestatie. Om mensen en processen in beweging te krijgen is inspiratie voor mij de absolute randvoorwaarde. Daar begint het.  Mocht die op een gegeven ogenblik verdwijnen dan verdwijnt ook de motivatie en is er geen transpiratie en geen prestatie.

Inspiratie krijg ik en heb ik gekregen van verschillende personen. Mijn ouders hebben daar  een belangrijke rol in gespeeld. Werken, kinderen en je inzetten voor je omgeving, ging bij hun altijd goed samen en ik heb me er als kind altijd goed bij gevoeld. Dat inspireert om behalve voor jezelf ook voor anderen te kunnen kiezen.

Een recentere inspiratiebron is een vriendin die mij kennis heeft laten maken met boetseren. Je creativiteit, je eigen ideeën en dromen letterlijk vormgeven en prachtige dingen maken zorgt ervoor dat je trots kunt zijn op dat wat je zelf maakt, maar het ook kunt delen met anderen. Het bracht mij rust, creativiteit en een inspirerend gezelschap.

Tot slot is mijn levenspartner toch ook echt een inspiratiebron. Hij heeft mij geleerd, en doet dat nog steeds, om te geloven in wie en wat je zelf bent en daarvoor te gaan staan en dus te geloven in eigen kunnen, in eigen kracht en dat de 
kudde niet altijd opgezocht hoeft te worden.

En ja, ik zou nu niet voor Niños schrijven en werken als Karin en Arlaine mij niet hadden geïnspireerd met dit project. Niet het project zelf maar de personen die ervoor staan inspireren mij zeer. Onbaatzuchtig en onzelfzuchtig je volledig inzetten voor anderen is niet velen gegeven.

Ik geef het stokje nu graag door aan Rooz Walkate, Els Verseveld en Marion Eling-Huls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten