Ninos del Lago

The inspirational pages is a blog of Ninos del Lago where we post the stories of our followers or anyone who likes to share a inspirational story with us. The stories can be in english, spanish and dutch. If you have a story for us, please contact info@ninosdellago.nl Enjoy the read and get inspired yourself.
Karin Baaiman, president Dutch Board of Ninos del Lago









Inspiratie of een positieve soms bepalende invloed liggen dicht bij elkaar. Ik kan niet 1 iemand eruit halen. Als ik terug ga tot mijn jeugd komen er 4 mensen en 1 werkgever naar boven. De lagere school, meester Brand. Drie jaar was hij mijn meester en hij bracht creativiteit, muziek en vrolijkheid naar een kleine school in Friesland. Hij liet me bijzonder voelen. Mijn korfbaltrainer Jans Scheenstra, die de groep altijd stimuleerde en mij uitdaagde het beste in mezelf naar boven te halen. Mijn werkgever KLM; door mijn werk als stewardess mag ik de wereld zien en heb ik de meet prachtige dingen en de meest verdrietige dingen mogen aanschouwen. Het houdt je blik en je hart open en laat je zien dat niks vanzelfsprekend is. Nu woonachtig in Oudewater, Sjef Bode, een journalist die altijd het positieve ziet in mensen. in het kleine en grote om hem heen, oprecht en betrokken. En dan is er natuurlijk Arlaine, die mij al geraakt had ver voor NiƱos bestond. Van haar heb ik geleerd dat dromen uit kunnen komen, dat je moet uitgaan van je eigen innerlijke kracht en moet vertrouwen op het universum. 
Wat al deze mensen samenbindt is hun passie, hun betrokkenheid, hun doorzettingsvermogen, hun bevlogenheid, hun inzet en hun liefde voor een ander dichtbij of ver weg. 

Ik geef graag het stokje door aan Marten Numan en Tim Smelik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten